close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדרסים בהתאמה אישית– למה חשוב לקנות מדרסים בצורה כזו

מערכת שורשיב תמוז, תשעט15/07/2019

מהם מדרסים בהתאמה אישית ואיך מייצרים אותם?

תגיות:
כל מי שנדרש להשתמש במדרסים, יכול למצוא בחנויות ובמרכזים שמייצרים מדרסים שני סוגים של מוצרים: מדרסים אשר מיוצרים על פי התאמה אישית לצרכי הלקוח, ומדרסים רגילים, כאלה שיכולים להתאים לכל כף רגל, לכל נעל.

עוד לפני שאנחנו בודקים כל מדרס וכיצד הוא משפיע על כף הרגל, אנחנו יכולים לראות כבר בתג המחיר שלהם את ההבדל ביניהם. בעוד שמדרסים רגילים עולים מאות שקלים בודדים, הרי שמדרסים בהתאמה אישית מתחילים במחיר של 600-700 שקל ועולים כלפי מעלה לכיוון 1000-2000 שקל ואפילו יותר. מכאן אנחנו יכולים ללמוד, בין היתר,
מדוע מדרסים אלה הרבה יותר איכותיים והרבה יותר טובים עבורנו.

לפני שנסביר מה זה מדרסים בהתאמה אישית, מדוע נכון לבחור בהם ועד כמה באמת מדויקת ההתאמה שלהם לצרכים שלנו, נסביר בקצרה מה זה מדרסים רגילים ולמה זה לא נכון לרכוש אותם.

מדרסים רגילים, להבדיל ממוצר כמו מדרסים בהתאמה אישית, הם סוג של רפידה שאנחנו מכניסים לנעל ועליה אנחנו מניחים את כף הרגל שלנו. הרפידה אולי תומכת בכף הרגל, אך היא לא מותאמת למבנה שלה ולא מותאמת לצרכים שלנו. כל אחד יכול להשתמש בה, בכל סוג של נעל, ולא יהיה שום הבדל. כלומר, זה לא ישפר במהומה את התחושה שלנו ואת מה שאנחנו חווים בזמן ההליכה או בזמן עמידה. זה יכול אולי לספק תחושת רכות מסוימת, אך לא מעבר לכך. אם נרצה, אפשר להמשיל את זה לתרופה כללית שאנחנו לוקחים כשאנחנו מרגישים לא טוב, במקום לקחת תרופה ספציפית שמתאימה לצרכים שלנו.

אז למה דווקא מדרסים בהתאמה אישית?
להבדיל, מדרסים בהתאמה אישית הם כאלה שמיוצרים אחרי תהליך אבחון קפדני של מבנה כף הרגל, כשהרעיון הוא לייצר מדרס מותאם ספציפית למבנה כף הרגל ולבעיה איתה היא מתמודדת. בצורה כזו הם מספקים לה מענה ברור ונכון. מענה שיכול לעזור לנו כשאנחנו עומדים, הולכים, רצים, קופצים או כל דבר אחר.

תהליך ההתאמה מתבצע באמצעות כלים מקצועיים על ידי אנשי מקצוע, שבוחנים את כף הרגל, ויודעים לזהות מה הן נקודות התורפה שלה אשר בגללן אנחנו צריכים להשתמש במדרסים. חשוב להדגיש, שמדובר בתהליך של ניסוי וטעייה במובן מסוים, שכן גם אחרי שהמדרסים מיוצרים ומוכנים, אנחנו אמורים למדוד אותם, ולראות האם הם מתאימים לכף הרגל, ואם לא, אז ייעשו בהם התיקונים הנדרשים.

בהקשר למידת ההתאמה צריך לומר, יש מקומות שמבטיחים מאה אחוז התאמה. אך לא תמיד אפשרי, בוודאי לא בפעם הראשונה. מה שכן, ישנם לא מעט מקומות מקצועיים ואיכותיים, שאכן מגיעים קרוב לכך ולעיתים אפילו מצליחים לספק מאה אחוז התאמה, בין אם זו בפעם הראשונה ובין אם זה אחרי מקצה שיפורים שמתבצע במדרסים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה